de laatste voorbereidingen ... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Tamara en Rianne - WaarBenJij.nu de laatste voorbereidingen ... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Tamara en Rianne - WaarBenJij.nu

de laatste voorbereidingen ...

Door: Tamara en Rianne

Blijf op de hoogte en volg Tamara en Rianne

17 Juli 2013 | Nederland, Hilversum

Hey allemaal!

Vanuit nederland onze eerste blog!!
Over een weekje zijn we al in Tenerife en voor nu nog even de laatste voorbereidingen en check check dubbel check.

ZOals het er nu uitziet hebben we alles wel gekocht wat we in Congo nodig hebben. NU alleen nog hopen dat het in onze koffer past. Dat gaat vast lukken haha!

Volgende week dinsdag 23 juli vliegen we om 11:00 naar Tenerife waar we om 16:00 hopen aan te komen. 27 juli varen we met de boot naar Congo waar we 9 augustus hopen aan te komen..

We weten niet precies hoe het qua internet zit op de boot, maar we hopen jullie zeer regelmatig op de hoogte te houden van onze avonturen.

TOt dinsdag gaan we nog even genieten van het lekkere weer hier in Nederland, want we zullen het straks vast wel koud gaan krijgen in Congo ;-)

Lieve groetjes, nu nog vanuit nederland,

Tammie en Rie.

• 18 Juli 2013 - 21:13

Pim:

Leuk leuk! Veel plezier zusters! Goed bezig daar straks ;) geniet ervan!

• 18 Juli 2013 - 21:32

Lianne:

Leuk! Ik ga jullie volgens! Heel veel plezier en succes! Geniet!

• 18 Juli 2013 - 21:56

Alie Middelkoop:

Go girls!!
    Succes met de laatste voorbereidingen..

• 19 Juli 2013 - 11:13

Corné:

Succes daar! We gaan jullie volgen!

• 26 Juli 2013 - 07:28

Nelia:

hey Tamara, Leuk dat je gaat bloggen. Genietse op de boot en groeten voor je vriendin. Wij gaan lekker een weekendje limburg doen.xxx Nelia

Tamara en Rianne

Hoi. Wij zijn Tamara en Rianne. Van 23 juli 2013 tot 22 december 2013 zullen wij in Congo verblijven om daar vrijwilligers werk te verrichten met de organisatie Mercy Ships als verpleegkundige. Via deze site willen we jullie op de hoogte houden van onze ervaringen. Groetjes Tamara en Rianne. Wil je meer weten ? Ons mailen mag altijd :) riannevermeer_@hotmail.com

Actief sinds 27 April 2013